Klachtenregeling
Artikel 1
Artikel 2 Het management van Zuurbier Voulon Accountants draagt zorg voor een zorgvuldige en behoorlijke behandeling van schriftelijke klachten.
Artikel 3
Artikel 4 De medewerker die een schriftelijke klacht ontvangt, stuurt deze terstond door aan het management van Zuurbier Voulon Accountants.
Artikel 5 1. Het management van Zuurbier Voulon Accountants bevestigt de ontvangst van het klaagschrift schriftelijk binnen vijf werkdagen. 2. Bij de ontvangstbevestiging wordt vermeld: a. de afhandelingstermijn; b. de verdere procedure; c. de contactpersoon; d. de mogelijkheid te worden gehoord of daarvan af te zien. 3. Het management van Zuurbier Voulon Accountants zendt een klacht tot behandeling waarvan kennelijk een andere instantie bevoegd is onverwijld naar die instantie door onder gelijktijdige mededeling daarvan aan de klager. 4. Het management van Zuurbier Voulon Accountants zendt een klacht die niet voor hem bestemd is en ook niet wordt doorgezonden zo spoedig mogelijk terug aan de klager. Het begeleidende schrijven vermeldt de reden van terugsturen.
Artikel 6 De behandeling van de klacht geschiedt door een medewerker of medewerkers die niet bij de gedraging waarop de klacht betrekking heeft, betrokken is of zijn geweest.
Artikel 7
Artikel 8
Artikel 9
Artikel 10
Artikel 11 De klacht vervalt zodra klager aan de het management van Zuurbier Voulon Accountants te kennen geeft dat de medewerker op wiens gedraging de klacht betrekking heeft, naar tevredenheid aan zijn klacht tegemoet is gekomen.
Artikel 12 Het management van Zuurbier Voulon Accountants draagt zorg voor de registratie van de ingediende klachten. |
KantoorHarmenkaag 3 1741 LA Schagen T 0224 214810
Locatie | Stuur een e-mail | Social media
Nieuws | Zoek in de site
|